torstai 5. joulukuuta 2013

Joulukalenterin 5.luukku aukeaa!

H-niinkuin

HIIRI

 

Kotihiiri pääsee helposti asuinrakennusten sisätiloihin jopa 1cm. kokoisesta kolosta ja erillaisten materiaalien läpi.


Aamuni alkavat tasaisesti samalla reseptillä.
Vääntäytyminen sängystä ylös, koirat ulos pissalle.Onneksi menevät iloisesti tarpeilleen,ettei tarvitse heti pukea itselle  päälle ja lähteä seisoskelemaan ulos kylmään.
Koirille nappulat turpoamaan ja kahvinkeitin päälle .Niin tuttua ja turvallista.

Mutta ei tänä aamuna. Hiiren pieniä papanoita ympäri tiskipöytää. IIIKKKKK.


Siirtelin hiukan tavaroita katsoakseni missä kaikkialla papanoita mahtaa olla ja silloin näin sen.
Inhottava siimahäntä vaani kahvinkeittimen takana.
Minä huutamaan ja puuhellan päälle istumaan.
Hiiri siirtyi, ehkä, huudosta pelästyneenä toiseen paikkaan ja minä piilouduin makuuhuoneeseen.(olen niiiiin naisellinen, että! ) Soitto miehelle töihin joka sitten hälytti vävyn avukseni.
Hiiri piti meitä ihan pilkkana, piiloutui niin hyvin että emme välillä nähneet kuin vilauksen siitä.
Lopulta se hyppäsi työtasolta alas ja yrityksistä huolimatta emme saaneet nuijittua sitä harjalla tajuttomaksi.(lue: kuolleeksi)   Joten vaaniminen jatkuu näin... 



Jaksankohan istua koko päivän pöydän päällä!

2 kommenttia:

  1. Nyt mä tiedän mistä mä oon hiiri-kammoni periny :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onneksi voin todeta R.I.P pikkuinen hiirulainen (julmetun iso, rötkötti loukussaan, hyi että )

      Poista